M-am mutat

Acum o luna mi-am luat jucariile si m-am mutat pe un domeniu propriu cu platforma wordpress.

Jucariile(articolele) le-am luat si pe ele, unele  poze s-au mai amestecat intre ele sau au disparut, dar esentialul e tot acolo.

WordPress-ul desi foarte prietenos cu cei care nu se pricep in ale internetului secrete, nu imi mai permitea sa pun poze, ma trimitea sa imi cumpar spatiu sau sa imi cumpar propriul domeniu la ei .  Momentan am considerat ca aceasta investitie financiara nu isi are rostul, atat timp cat exista alternative.

Asa ca acum ma aflu aici :

printrecuvinteratacite.cf

Aceeasi persoana.

 

Multumesc!

Ps. Adio, dar raman cu tine !  In sensul ca mai revin pe aici, dar renunt la poze, pastrez ambele variante in tandem.

 

 

Lasă un răspuns

