Amintiti-va de voi, de noi, de ei!

Azi prin intermediul Iuliei si al ei blog  am descoperit o melodie superba – MARC ANTONY in duet cu o tipa care imi e total necunoscuta, ea fiind parte din formatia  La quinta estascion .
Versurile melodiei  gratie lui  google translate  sunt cele de mai jos, sper sa ignorati greselile  sau dezacordurile, e doar un mijloc rapid de a intelege pasiunea din melodie.

Amintiţi-vă, atunci când dormi şi ghici ce visezi
atunci când departe de patul nostru este de mine, care crezi.
Tine-ma minte.

Amintiţi-vă, atunci când pleca şi nu se mai întoarcă la casa noastră
atunci când rece si tristetea se topesc şi îmbrăţişat.
Tine-ma minte.

Amintiţi-vă atunci când te uiţi în ochii din trecut
atunci când nu lumina zilei in bratele tale
Şi tu eşti invizibil pentru mine, pentru mine.

Aminteşte-ţi-mă să te iubesc
Privind în ochii tăi
legat de viata ta
mă minte te iubesc
liniştită aşteptare
fara ranchiuna fără măsură
tine-ma minte, mi-aduc aminte
sufletul meu a fost tatuat pe pielea ta.

Tine-ma minte atunci când vă simţiţi sufletul tău este agitat.
Dacă dorinţa şi dragostea care nu ma încălzit.
Tine-ma minte

Tine-ma minte
când te uiţi în ochii din trecut
atunci când nu lumina zilei in bratele tale
si esti invizibil pentru mine, pentru mine.

Aminteşte-ţi-mă să te iubesc
Privind în ochii tăi
legat de viata ta
mă minte te iubesc
liniştită aşteptare
fara ranchiuna, fără măsuri de
tine-ma minte, mi-aduc aminte
sufletul meu este tatuat pe pielea ta.

Aminteşte-ţi de mine iubitoare,
Privind în ochii tăi
legat de viata ta
tine-ma minte

Amintiţi-vă că sufletul meu a fost tatuat pe pielea ta.” 


Parte din cuvinte, le inteleg fara traducere, dar cand vezi traducere pe limba ta, altfel se lipeste de suflet, intr-un mod mai aparte.


Tin sa mentionez ca il iubesc pe Marc Anthony, de fapt ii iubesc vocea, pasiunea ce o pune in muzica, poate ma insel, dar omul asta pare sa isi arate trairile de zi cu zi in diferite cantece.



Lasă un răspuns

